Jag vet en

som inte har bloggat på ett bra tag.
som äntligen har bokat resan ner till sthlm för avfärd mot Egypten den 7/3.

Jag vet också en som håller på att bli sjuk! Hoppas att jag inte vet vad jag pratar om och att jag håller mig frisk till i helgen. För då är det dags för oss att drabba Tierp och Jomala på deras hemmaplaner.

Sen är det bara en spelhelg kvar för min del, Göteborg och Falköping hemma. För helgen därpå har datumen 7-8/3 och då är det som så många gånger tidigare nämnt Egypten som gäller. Det är nästan så hemskt att jag längtar mer till den tidpunkten för det innebär att serien är över än att jag faktiskt ska utomlands.

Nu ska jag snarka lite, har nämligen spenderat natten på Pantern.

Kommentarer
Postat av: Anonym

inga mer mördardygn emelie gummsi.

vi måste ju faktiskt hålla en hel bruce konsert i sommar!!!!!!! /Linda

2009-02-18 @ 23:25:36
Postat av: Pempan

Haha, ja, det är ju verkligen det jag måste vara pigg och kry till, och inte matcherna i helgen :P



Så fort grundserien är över kommer jag bli en ny människa, med massa energi och framförallt TID över till annat, vi peppar för det först ;)

Kärlek till dig!

2009-02-18 @ 23:48:33
URL: http://pempans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0