Antingen eller

det är jag i ett nötskal det, när det gäller allt. Varför är jag så för?

Gårdagen var mighty chill, vi nötte första säsongen av Himym! Undrar hur många gånger jag har sett den nu? :P

Tjuvlånar Oskars dator medan han och Johan är i plugget.
Kvällen ska spenderas med Carro! Lovely :) Får se vad vi hittar på. Har lite ångest över att jag missar träningen ikväll, om jag hade haft med mig skor, skydd o.d. hade det nog blivit lite volley ikväll, men nu har jag ju inte det :(

Nu ska jag ringa lite samtal och sedan styra kosan mot en brevlåda och slemmis för inköp av ingredienser till kvällens middag.

PussssHej


Kommentarer
Postat av: ISAbelle

hahaha du anar inte..vi kanske ska ha en "rakgels kurs" så jag lär mig lite;)

2009-02-11 @ 21:58:46
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: sarah

haha slemmis ^^ hoppas du har/hade de bra i lule :P

2009-02-14 @ 18:02:39
URL: http://eyesforthesky.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja men visst :D Det är kul att du följer min blogg :D Är det för att du ångrar din abort eller? HAHAH

2009-02-16 @ 16:17:50
Postat av: Eva

snälla banta du är så jävla ful:)

2009-02-16 @ 16:18:58
Postat av: Anonym

nemen jag bara undra, man kan ju ofta ångra aborter..

ja men det är ju kul det :D

2009-02-16 @ 16:32:10
Postat av: Anonym

Ja vissa klarar ju inte av att ta ansvar för vad man har gjort!



jadu snadra klankar jag ner därför att hon har nyss varit otrogen mot min bror, sen säger hon åt sin kille att skrika hora åt min lillasyster. Sen gå hon och kysser en tjej framför min bror. Vill du veta mer detaljer så hör av dig!

2009-02-16 @ 18:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0