Jag har blåmärken på mina knän, men inte gör det något!

Träningsvärken jag kommer att ha på torsdag kommer inte att vara utav denna värld!
Aldrig har det gått så här lång tid förut utan att jag tränat volleyboll.
Konditionen har jag gömt undan lika bra som skorna och knäskydden, om inte bättre.
Tur att armmusklerna och ryggen är betydligt starkare än när jag for
så jag inte svälter ihjäl de närmaste dagarna, jag menar, jag får ju iaf maten till munnen :P

Vissa dagar hatar jag volleyboll, av den enkla anledningen att jag älskar det.

Kommentarer
Postat av: JOANNE

Bästa boten mot träningsvärk är MER TRÄNING ;) 20:30 på Edda imorgon! Dyker du upp?;)

2009-12-02 @ 00:24:39
Postat av: Ronnie

Och du som hade slutat med volley???? ;)

2009-12-03 @ 15:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0