I barely know who you are but I'd sure like to ask you to stay

Är lite extra smått betuttad i Joshua Radin för tillfället :)

Hur som helst.

Första december.
Första luckan på adventskalendern när man var liten, som man längtat!
Första snön (sen jag kom hem i alla fall).
Första snöskottningen idag denna vinter med mamma.

Första tanken på vart fan jag stoppade undan mina skor och knäskydd efter flytten.
Första gången någonsin som jag inte har hittat dom trots att jag letat i sinne i HELA huset.
Första volleybollträningen för min del ikväll.

Att man inte ska kunna hålla sig borta från den där jäkla sporten! :P

Kommentarer
Postat av: <3

i`ll stay ;P

2009-12-11 @ 22:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0