Arlanda

Det jobbigaste med att vara på arlanda:
- När Thai-planen står parkerade utan för Skycity och man skulle offra en arm för att det var på det planet man skulle sätta sig istället för ett sketet ett med destination Skellefteå.
- Att det är så långt mellan toaletterna :P
- Förstgångsbesökare (norrlänningar). Jag trodde det var allmänt känt att man står till höger i rulltrappan.
  Och likaså att man inte rör de snurrande entrédörrarna. En del fattar inte att dom stannade för att någon rörde dom, inte för att det är fel på dom och man måste knuffa sig igenom dom.

Det bästa med arlanda: Är att efter buss, tåg, tåg och massa kånkande på väskor så känner jag mig rätt hemma när jag kommer upp, in eller ner på arlanda.

Nu: toa.
Sen: handbagagekontroll.
Senare: Färd mot Skellefteå lasarett för att försöka hålla ögonen öppna sittandes i en stol hela natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0