A sunny day with all my friends is where I want to be

Hoppas ni hade en god jul allihopa! Det hade jag.
Det var spännande att köra hem från Holafors i snöovädret
och det var klantigt gjort av mig att missa att svänga i en korsning
så det blev en omväg på 1,5 timme.
Men fram kom jag till slut, som tur var.

Massa dagar har gått och massor har hänt.
Bl.a. så har jag varit bakis för första gången i mitt liv efter juldagen
tillsammans med Tessan.
På annandagen skulle jag bjuda lite folk på middag och gå ut igen.
Jag var långt ifrån taggad, men hade trevligt ändå.
Kan inte bli mycket annat i sällskap bättre än man vad man vissa dagar förtjänar!

Nyårsafton imorgon gott folk.
Jag är dessvärre inte alls särskilt taggad på
att för första gången i mitt liv dricka på denna överskattade afton (?)
Men roligt vet jag att det kommer att bli!

Aftonen/kvällen ska spenderas i Tessans sällskap.
Jag hoppas på sätt och vis att den inte blir alltför långdragen
så man orkar hålla ögonen öppna imorgon tills det blir en taxi ledig.

Auf wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: johanna

Nää det är vi kanske inte, men det har blivit några söndagar :P och om vi umgås med dom är det konstigt nog alltid en söndag. hehe

2010-01-07 @ 08:52:32
URL: http://johannabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0