Smäll! smäll! smäll!

Vilket underbart sätt det är att vakna på!
En av många anledningar till varför jag sov i Kåge de senaste dagarna när jag jobbade natt.
Där kan det ibland vara ett barn som har roligt utanför fönstret,
eller en granne som spikar i någonting,
men man slipper då att en dörr
bokstavligen smälls igen i örat på en, 75482543 gånger.

Det är typ världens finaste väder ute
men jag sitter inne och tar latheten till en ny nivå -
äter majs direkt ur konservburken med sked, inte jätteokej.
Att sitta på balkongen och plågas bara för att inte få dåligt samvete
över mig själv orkar jag inte.
Snart får ni ett sms kära vänner :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hejsan allt bra idag? :)

2009-08-12 @ 12:40:12
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad händer med uppdateringen? man kan tro att ditt liv är fullt av upptagenhet, men dock så vet jag att datorn är igår ett x antal gånger per dag. varför inte ett inlägg då och då, sis?

2009-08-13 @ 18:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0