Hon lämna man och barn och huset, aldrig ångra hon beslutet (Hon gav sig bara av)

Havanna mamma - Maggio

Om några timmar drar jag mig mot staden för natt # 2 av 4.

Just nu sitter jag i min gamla säng i Kåge och funderar över framtiden.
Inser att även om jag hjälper till så kommer det inte att fungera i längden.
Hur mycket jag än vill.

Förutom natten som jag har på måndag så jobbar jag endast 2 dagar nästa vecka.
För mitt eget bästa så ska jag börja köra grejer hit till Kåge då.

Kommande helg är alltså en ledig helg.
Då ska jag supa skallen av mig, däcka i en buske eller vakna i fyllecell (jag har inte bestämt mig än).
Varför måste man orka sånt här?

Kommentarer
Postat av: stajna

ska du till typ byske och festa ? =)

2009-08-01 @ 20:18:11
Postat av: Pempan

Jag har ingen aning. Borde jag det eller? :)

2009-08-02 @ 08:33:21
URL: http://pempans.blogg.se/
Postat av: Anonym

take it easy sister

2009-08-02 @ 13:08:59
Postat av: Amme

SV: jaa verkligen:)



du får usäkta mitt otroligt sena svar :S

2009-08-06 @ 14:35:01
URL: http://ammepamme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0