Avfärd

Det sista jag packar in i bilen är självklart datorn.
Sen sätter jag mig i bilen och påbörjar färden som har slutdestination Bjerka i Norge.
Internet finns just nu inte på campingen som vi ska bo på, men det ska vi se till att lösa, jag överlever nämligen inte utan internet!

Ha det bäst, hörs snart igen!

Och just det, på emelieinorge.blogg.se kommer jag endast att skriva och lägga upp bilder som handlar om Norge och arbetet där. Kommer säkert att skriva här med, men det är tanken iaf!

Kommentarer
Postat av: lillasyster

I love you

2009-08-31 @ 13:01:09
Postat av: Har 'älskar dig'-lappen vid min sida, dag in och dag ut. bär den med mig vart jag än går.

Det var jobbigt att läsa det där utan att det tåras i mina ögonen, tur nog är det ingen annan i mitt rum som ser mig. Men gud! haha jag ser ju nästan inte vad jag skriver, som en pool i ögonen just nu.



fytusan vad jobbigt detta känns...



jag älskar älskar älskar dig.

2009-09-01 @ 19:50:50
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0