Daughtry - There & Back Again

Väääärldens tråkigaste människa känner jag att jag precis blev.

Problemet jag hade med Valborgs är nu löst. Kör en favorit i repris! Fattar inte varför jag inte tänkte på det, jag menar, valet blir ju så lätt då! Jobbar till 16 på valborgs och börjar 7 dagen efter för ett långt härligt pass, också det till klockan 16.
Jag är så klokklok.

Jag la mig, när många andra klev upp idag. Bara drygt en timme före mina KKs satte fötterna i golvet (+Kerstin, som hade glömt nyckeln till lägenheten igår och följde Joanne med hit efter träningen för att få låna någonstans att sova) för avresa mot huvudstaden och sedan vidare mot Gislaved för att spela U21-SM.
(SÅ JA, NU HAR JAG KKF HÄR, NÅGON SOM VILL KOMMA HIT OCH LEVA JÄVEL MED MIG?)
Jag funderar på att lägga mig i sängen igen, och sova iaf 5,5 timmar till, så jag får 8 timmars sömn. Vänt på dygnet, vem? Jag? Nääee? ...eller?



Du borde få ett lite större, knöligt kuvert med frimärken på som föreställer bananer med posten idag. (Är jag en banan? Ja, idag kanske jag är det, känner mig ungefär som jag tror en banan känner sig, en sån där som har börjat bli brun.)
Jag tycker nog att det är mer spännande än vad du tycker?

Kommentarer
Postat av: denice

är det en pik till att du vill att jag ska komma eller? ( A )

2009-04-24 @ 15:36:41
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej! Vi har det bra här hemma! :D Och du är jättevälkommen att komma nån tisdag, eller nån annan dag i veckan. Lillen var förresten BARBASKÖN idag!

2009-04-24 @ 15:57:11
URL: http://enlitenida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0