Oo!

Bara för att ha något mer att skriva om. Jag vet redan nu vad jag ska önska mig i julklapp! :D

Jamen kul, en dammsugare!?

Ja, fast inte vilken dammsugare som helst! Det är Electrolux Ultra Silencer ZUS3000 - i folkmun: Ultra Silencer Green!
  • Gör något för miljön varje gång du dammsuger - 1250 W motor men med samma dammupptagning som en dammsugare med 2000 W tack vare nya munstycket Dust Magnet.
  • Ultrasilencer Green är till stor del tillverkad av återvunnet material - 55 procent av plasten i dammsugarkroppen är återvunnen och 93 procent av dammsugaren kan återvinnas när dammsugarens dagar är över.
  • Tystgående - Mindre oljud, med en ljudnivå på bara 71 dB(A) får du en behagligare inomhusmiljö.
  • Sköljbara filter - Sköljbara och återanvändningsbara HEPA 12-filter för renare inomhusluft.
VADÅ?! Har ni något bättre förslag eller?

Till i helgen önskar jag mig en uppblåsbar madrass, och inte en sån där som är röd på ena sidan och blå på den andra. Nej, en sån skön en, som blir tjock, typ 20 cm! Det önskningen lär jag ju få uppfylla åt mig själv. Blir nog en tripp till solbacken imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0