Nobody Without You - Nikola Sarcevic

Har inte den blekaste om vad jag ska skriva. Så det skulle inte göra någonting om du slutar läsa här skulle jag tro.

Klockan är mer än vad jag trodde att den var, känns som om det är minst 3-4 timmar innan jag ens ska börja fundera på sängen. Så kommer det säkert bli också. Tankarna toksnurrar runt i mitt huvud just nu, sådär så jag inte ens vet vad jag vill lyssna på för musik, ni vet?

Jag önskar:
att jag inte använde Bh
att jag tyckte att det skulle vara jättepinsamt att gå på stan med min mamma
att jag fortfarande hade några Spice girls-kort liggandes i skrivbordslådan
att jag hade en affish föreställande Hanson med en OKEJ-logga i hörnet fasttejpad på väggen
att jag inte riktigt kunde släppa taget om mina mjukisdjur och därför gömde dom under sängen
att jag inte hade den blekaste om hur en lever funkar
Jag önskar att jag var 11 år igen.

Underbart är kort.
Fyfan, nu får jag åldersnojja! Det är bara en vecka kvar tills jag fyller 20, och just nu längtar jag inte en endaste sekund. Här var vi glada känner jag.
Nästa i-long-for grej är inte min födelsedag som du kanske förstår. Just nu ser jag fram emot helgen om två veckor. Då är det RM. Fast nu ska jag vara lite negativ igen och säga att det säkert inte ens kommer att bli kul. RM-helgen brukar vara en av de roligaste helgerna på hela året. I år kommer det att vara annorlunda. Alla de år vi varit på RM så har det spelats i Norrköping, i år är det i Bromma, och vi kommer alltså inte få bo i vårt kära KFUM-hus i Norrköping, utan på något vandrarhem eller liknande. Bara det säger väldigt mycket. Och DESSUTOM (nu kom jag på en till negativ grej), Tessan är inte med. Eller hon kommer vara där, men på andra sidan av nätet (vilket faktiskt är en positiv sak, jag får ju träffa henne!:). Men hur kul kan bussresan bli utan Tessan t ex?

Nu ska jag sluta negga. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Carro

Men du blir väl lite gladare om jag ska åka buss med er? ;)

2009-04-05 @ 22:37:21
Postat av: Pempan

Självklart! :)

2009-04-05 @ 22:52:47
URL: http://pempans.blogg.se/
Postat av: Ronnie

Och vi ska nog kunna göra detta till en helt (o)förglömlig helg som vanligt ;)

2009-04-06 @ 16:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0