My life would suck without you

Det vet jag att det gör, det SUGER rövballe utan dig. Fina ord, moget osv.

Har inte fått ut så mycket av dagen som jag hade tänkt mig. En promenad till Kvantum i sällskap med Martina och Joanne.
Väl framme var det glass som gällde! Sen satt vi där ett tag, i solen och bara glassade :) Sen gick vi lite längre än hem igen och åkte bil tillbaka.

Resten av dagen har spenderats inomhus, tyvärr. Det blev som bara så.
Har, tack vare min telefon, fått lätta mitt hjärta lite idag, och fått svar på några av mina frågor och funderingar.

Nu ska jag nog ringa och säga godnatt till min mor.
Sov gott.

Kommentarer
Postat av: denice

plutte =]

2009-04-14 @ 13:08:20
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0