Jag sover inte på natten

därför sover jag på dagen istället.

Jag har blivit sjuk, igen. Jag är så less.
Känner att jag borde skriva någonting om helgen som var.
Spelmässigt var det en bra helg. På söndagmorgon anlände vi till hallen för att se oss själva 1:a i placeringen efter lördagens spel. Vi hade inte förlorat ett set. Söndagen började bra, med vinst. Sedan kom det en svacka, vi spelade riktigt uselt, detta gjorde att vi förlorade mot GBGs bästa lag. Detta var Semin. Vi hade nästan räknat med att få spela finalen, och att möta tessans Lindesberg i den. Men vi förlorade, likaså gjorde Lindesberg i deras Semi-final. Tur, för alla ville vi möta Tessan. Och det gjorde vi, och vann :D :D :D Det resulteradei bronsmedalj och en väldigt tystlåten Tessan (oj vad du kommer få höra det här!:)

Nu är jag hungrig.
Men jag orkar inte med biff och potatis som finns kvar från igår, jag vill ha någonting kallt till halsen.
Nu ska jag linda en sjal runt huvudet (för jag pallar inte att duscha, jag är mysig, jag vet) och samla kraft för att åka iväg och handla lite ätbart.

Kommentarer
Postat av: denice

kan det vara jag som lämnade ngn basill efter mig? alla som jag varit med har blivit sjuka (A) okejj, inte bokstavligen alla men...

2009-04-21 @ 19:02:13
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/
Postat av: ISAbelle

Tack själv hörredudu & krya på dig nu!=)

2009-04-21 @ 19:47:52
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0