förlåt

Tanken var att jag skulle titta förbi Johanna igår, där ett antal tjejer hade samlats för utgång. Men jag hade fullt upp med annat. Började med att Denice ville ha skjuts till Ursviken från busstation, kunde jag väl ställa upp på. Sen visade det sig att hon i princip inte hade någonting att dricka, så syrran fixade. Saknades gjorde bara fruktsoda till det hela,jag kom på när vi  kom fram att jag självklart glömt köpa det på vägen. Vi drog till Konsum i Ursviken som just hade just stängt, OKQ8 likaså. Denice med kompis Erika ville på förfesten, så jag skjutsade tillbaka dom dit. Man kan inte dricka sprit med drinkmix och diverse annat atan frukstsoda, så syster satte iväg till Ske-hamn, vi var ju nästan där. For tillbaka, lämnade den till syrran. Började köra hem. Då får jag ett sms. STANNA BILEN! vad är det nu hon har glömt i bilen tänkte jag och började se mig omkring. allt jag hittade var ett paraply. Jag tänkte att det vänder jag fan inte för, men gjorde det ändå(?). Men det var ju inte det. Vi vill ha skjuts in till stan, vi ska på en annan förfest, på läkarvägen! Snacka om omväg, satt i bilen i cirkus 1,5 timme och tog mig till grannhuset :P

Spännande kväll.
Imorgon blir det desto mer spännande. Här städar vi med dunkande högtalare och taggar som aldrig förr, snart iaf. Kan tyckas lite tidigt, men är det inte så man säger, att det ska börjas i tid!? :)


Bild från i lördags då det var guldspelsfest på KFUM.
Nu taggar vi, eller hur Robert? ;)

Kommentarer
Postat av: martajnah

haha men snygga!!

2009-04-10 @ 14:15:07
URL: http://martajnah.blogg.se/
Postat av: du är mitt guldkorn

sjuukt bussigt emelie !

kanske glömt tacka dig(?)



så... tack !! =D





men nu äre ju systemet som gäller, så tjänsterna kommer bli fler för din del;) najs babe, naaaajjjssS!!!

2009-04-11 @ 10:53:45
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0