Flipsyde feat. Piper - Happy Birthday

Tiden flög iväg och jag prioriterade bort bloggandet (korsord kändes mycket viktigare :P)

Hur som helst..
..Grattis till Joanne som fyller 20 år idag! Jag förstår inte vad du gör hemma än, systemet har öppnat nu!
Jag bakade en tårta till Joanne igår. Fin va!? :D


Okejdå, jag köpte en på Hemköp som vi åt av imorse :/
Men någon gång ska jag göra en tårta som denna! :)

Ikväll är det träning. Imorgon är det inte träning. Det betyder att om jag inte tränar ikväll så måste jag vänta ända till nästa onsdag innan det är bollträning igen, and that's just way too long. Jag snorar fortfarande, och hostar, men jag är pigg. Så jag ska faktiskt ta och byta om ikväll, men det blir inga hopp eller liknande, ingen ta-i-allt-vad -jag-kan-träning alltså.

När jag vaknade var allt jag såg genom mitt fönster en klarblå himmel. Det är nästan så att jag skakar av abstinens, så mycket längtar jag till sommaren! Nu ligger det dessvärre stora tjocka moln över Skellefteå och jag är inte lika glad längre.
Bruce Springsteen, Byske beach, Stadsfesten , Trästocksfestivalen, och massor med folk som är lika peppade som jag. Kan en sommar ha bättre förutsättningar?



(Haha, ni volleybollfolk, har ni kollat in beach-bilden noga? Den som gjorde den kan nog inte riktigt det här med volley)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0