five things to do

Såg just att lillasyster utmanat mig.
Utmaningen går ut på att lista  5 saker jag ska göra under 2009 och sedan utmana 5 personer att göra detsamma, lista saker alltså, inte göra de saker jag ska göra.

- Se Bruce Springsteen med Sally och Lilly i Stockholm stadion i början på Juni.
- Åka till Norge eller spela volleyboll? :P
- Besöka Stadsfesten och Trästocksfestivalen - och komma ihåg det hela dagen efter.
- Vara duktigare på att höra av mig till folk och berätta hur mycket dom betyder för mig.
- Fira min 20:e julafton eller inte fira min 20:e julafton?

Jag utmanar Isabelle, Martina, Joanne, Ida och Johanna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

punkt 4 är först och främst inriktad till mig hoppas jag !! :]

2009-04-22 @ 09:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0