Bright Eyes - First Day of My Life

I natt sov jag alldeles för gott. Liggandes dessutom ;)

Nu är de andra två tjejerna i detta kollektiv på träning, och jag är avundsjuk! Det enda bra med det hela är att jag törs lämna mitt rum. Har tänkt städa lite, så det är gjort innan helgen, jag hoppas att jag är någorlunda frisk till dess.
Sandra jobbar hela helgen vet jag, men vad gör ni andra?
Lördag kväll har jag bokat upp, men all annan tid? Byta däck på bilen börjar bli ett måste nu, vilket betyder att jag måste klämma in en tripp till Kåge, om jag vill vara säker på att dom inte lossnar under någon färd någonstans såklart.

Nu piper micron. Jag var lat och värmde upp lite rester. Får duga en torsdag som denna.

Kommentarer
Postat av: Sally

bli frisk sötnos. Och peppa på valborgs, för då ska vi göra något roligt =) Puss

2009-04-23 @ 21:43:41
Postat av: stajna

gör inte mycket alls ihelgen =) ja peppa på valborgs =)

2009-04-23 @ 23:04:20
Postat av: Pempan

Då tar jag till mig det och ser om det är någonting jag kan lyckas med.



Sen tycker jag Sally kan börja UPPDATERA sin blogg lite oftare :)

2009-04-23 @ 23:25:22
URL: http://pempans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0