Det blir bara som man tänkt sig

Det brukar min kloka mamma säga till mig (och nu är jag inte ironisk när jag säger klok som i det förra inlägget). Jag kan inte vara särskilt bestämd när jag tänker. För jag gick aldrig och la mig igen. Jag tror det började med att jag fick ett sms av isa, som jag sedan skickade vidare till en massa folk vilket esulterade i att jag fick svara på sms och i telefonen i drygt en timme. Då hann jag vakna till på riktigt och kände mig inte det minsta trött. Det var dumt av mig.

Nu känner jag mig inte äckligast i världen längre. Jag duschar nämligen nästan aldrig när jag är sjuk. Men nu har jag gjort det och det känns bara lovely! :)
Trots att jag är sjuk har jag sagt att det går bra för Linda att komma hit ikväll (Jo, passa dig, jag ska börja länka till din blogg varje dag tills du tar tag i den igen. I miss it you know). Vi ska nog bara fetmysa och glo på Så ska det låta tillsammans.

Just nu provar jag klänningen som jag köpte när jag avr nere i Stockholm förra helgen. Längtan till sommaren blir inte mindre av att jag gör det. Vilken sommar vi ska ha tjejer! Om ni håller tummarna riktigt hårt kommer bild senare ;)

Middagsdags kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0