det är inte jag, det är du

som vill det här lillasyster, so only for you my friend.
Vad jag vet så är jag inte den som brukar bli "utmanad", kanske för att det är allmänt känt att detta inte är någonting jag sysslar med. Men man ska överraksa någon gång också!

Tre jobb jag haft: Butiksbiträde på T-magasinet, Undersköterska på ortopeden 4, Skellefteå lasarett samt Boendehandledare på Gruppbostaden på Storgatan 51A (nu: tidningen respons)
Tre platser jag bott på: Anderstorp, Kåge, Sunnanå (nu: läkarvägen!)
Tre saker jag gillar att se på tv: Jisses, ingen aning, kollar ju inte på tv :S Gills tre saker jag INTE gillar att se på tv?
Tre favoriträtter: Lax i alla former!, mammas kreolska gryta och GRiLLAT (höll fan på att glömma bort det i snöovädret)
Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: I min säng - 1 meter bort, i sommarsverige - helst på stadsfesten och på morgondagens Volleyfest (längta!)
Tre personer jag utmanar: Lilly, Sally och B :) Oväntat :P

Imrogon blir det inköp av hink och spade x2, jag och Syrran hade tänk gräva lite!? :P
Usch vilket svammel - Natti!

Kommentarer
Postat av: denice

jag skrattar ihjäl mig åt det sista asså..hysteriskt roligt !





not.













love you=]!!!

2009-04-04 @ 11:51:42
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0