Data(dadaaa)! nu var jag rolig?

Voila!
Okej, datorn är fortfarande död :(

MEN jag har också en som funkar, kunde inte låta bli att köpa en ny! Tack Torkel, för hjälpen genom djungeln, fram till den rätta. Hoppas det blev rätt bara, men jag litar på dig :) Nu återstår bara ett återupplivande av den gamla för att rädda ljudfiler, bilder o.d. Sen får den fan i mig skaffa sig ett nytt liv någon annan stans där ute.

Lax i ugnen igen, finns tusan inget godare! Nu dessutom men den exlusiva kryddan "Glada laxen" som var det enda som stod på min "måste-köpa-i-stockholm-lista" när vi besökte huvudstaden innan avresan till egypten i början av förra månaden. Nu ska den alltså få utgöra sin rätt!

En del av helgen kommer att spenderas på lillkussarnas 2-års kalas, men för det mesta på eddahallen där årets upplaga av Guldspelen ska avgöras, jag kommer dock inte själv att befinna mig på planen, på sidan och se på räcker gott och väl för mig! :) Självklart kommer jag att ångra mig när jag väl är där, men då är det hjärtat som talar, för tillfället är det hjärnan! Den är sannerligen mycket klokare!

Kommentarer
Postat av: denice

hallå? jag vill ju köpa den av diig... då är det alltså jag som kommer ha probleem med den eller what?

2009-04-04 @ 11:49:15
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0