dagarna som gått

Känns som det var flera dagar sedan jag skrev. trots att det inte ens är två dygn sedan. Har som inte orkat, alls. Men mycket har hänt! Nej,gud vad jag ljuger, det har det inte alls det.
Däremot har det hänt något väldigt kul. Jag har träffat bäbis!! Världens finaste bäbis! Jag och Johanna for hem till Ida i tisdags med blomma och varsitt paket innehållande sånna där små tygstycken som är helt omöljliga att låta bli att köpa så fort man har anledning till det.
Jag hade som lagt ner min hysteri om att skaffa barn (typ nu alltså, eller önskan om det, jag skulle aldrig göra det), jag tänkte nästan tvärt om, att jag ska fan aldrig skaffa barn. Bättre jag ägnar min tid åt mig. Nu har jag ångrat mig igen. Eller, det var mest på skämt med mig själv förut, det är klart att jag kommer att skaffa barn! Nu är det nästan så att jag vill göra det på en gång, bara för att han var så söt och att det är så gosigt.
För mitt eget bästa borde jag besöka Ida, Crille och Bäbis ofta så att jag verkligen fattar hur mycket jobb det faktiskt är, annars kommer säkert tanken om barn tillbaka alltför snart, och tro det eller ej, men det vill jag inte.

Martina har gett sig på Joannes Rubiks kub. Går väl inte bäst kanske, men det är inte lätt! Lär ska bli ett av många projekt på bussresan på fredag! Kanske att jag har glömt att nämna det? Nej!? Jaja, mot RM åker vi som sagt (eller inte som sagt?) på fredag. Kul, långtråkigt och spännande på samma gång, bussresan alltså :) Volleyboll är bara kul och spännande ;)

Kommentarer
Postat av: ISAbelle

det är ju bussresan som är rolig ..

2009-04-16 @ 10:00:29
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0