Är jag en banan?

Jag, Martina och Joanne sitter och skrattar åt ett test på facebook.

Är du en banan?
- Ja
- Nej
- Ingen aning

Är du säker?
- Ja
- Nej
- Vet fortfarande inte

Är du böjd?
- Ja
- Nej
- Kanske

Är du gul?
- Ja
- Nej
- Ibland

Jag är ganska säker på vad jag skulle få för resultat om jag gjorde det testet. (Dom som orkar göra sådana där test måste ju ha helt fullspäckat på sina jobb!)
Ett som är ännu säkrare är att jag är trött. På dagens datum skrev jag igår in i min almanacka SOV (med stora bokstäver ja) under "styrelsemöte 17.30". Jag hade lovat mig en tidigkväll. trodde jag att det skulle funka? Det verkar gå åt skogen. Igår blev klockan 02:56 innan jag släckte helt, och det fanns det ingen som helst orsak eller bra bortförklaring till.
Jag tänker inte lova er eller mig någonting, för det verkar som det enda jag gör är att svika mig själv, gång på gång på gång. Så vi ser helt enkelt när det blir.

Kommentarer
Postat av: denice

du borde ha mig boende hos dig jämt.. ;)

2009-04-08 @ 11:25:17
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/
Postat av: denice

hur går det med bilderna emelie?

det har typ gått ett antal inlägg nu...

2009-04-08 @ 11:38:47
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0