allt jag har är lite snorpapper

jag måste klaga någonstans! Här blir toppen.

Just nu önskar jag mig nässpray! Fast det är ju dumt, bättre att önska att jag inte var sjuk. Inte lika lätt att få uppfyllt dock.

Jag har stängt in mig själv på mitt rum (jag har jättekul!) så att dom andra två förhoppningsvis är friska till i helgen, dom ska på SM. Just nu är jag extra glad att jag bestämde mig för att inte följa med, för jag känner mig själv. Eller jag känner min förkylning, den måste verkligen gilla mig, för den stannar alltid så länge. Annorlunda denna gång är att jag har tagit tablett och druckit vatten, men fortfarande har ont i huvudet!

Jag brukar vara less på volleyboll, eller på att träna rättare sagt. Nu vill jag inget hellre! Det är typiskt! Är i smyg lite sugen på att spela nästa år också, men det är ingenting som jag ska uttala mig om mer än så. Jag är bara sugen. Allt volleyfolk vet vad jag menar, det är svårt att slita sig!

Och.. *Frrräääääs*.. där tog snorpapperet slut! Har bara förbrukat 1 toarulle idag.

Nu ska jag försöka göra som Joanne, sikta på 17 timmars sömn. Kommer inte att gå så bra tror jag, för jag har inget annat val än att sova sittandes :(

GOD NATT

Kommentarer
Postat av: ISAbelle

fortsätt spela nästa år, låter perfekt:)!!

2009-04-22 @ 14:53:09
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0