ToplessTorsdag?

StädTorsdag?
Nej, vanlig tråkig torsdag.

Jag tog på mig träningskläder direkt imorse, inte för att jag skulle vara hurtig och ut och springa eller nåt, utan för att det var lika bra. Nu sitter jag här och ska om inte alltför länge fara och träna. Jag har värsta godsakerna framför mig! Kycklingsallad med äkta grekisk feta och äkta grekisk Tsatziki! Hur gott som helst. Behovet av utlandet och Eurobakers är inte lika stort för tillfället.



Imorgon ryktas det om att det blir Station, (jag som var så peppad) men nu vet jag inte längre, av flera orsaker.

Sen har jag pratat med Martina och vi ska försöka styra något till veckan :}



Kommentarer
Postat av: denice

framsteg...med bilderna dära.



vare därför du komme med "denice, vart är kameran?"



tack vare min komentar :}

vissa gör skillnader (även kallade underverk)



jag vet att du sitter och flinar lite ironiskt nu, ;);)



jag skapar även glädje.



kalla mig lyckopiller =)))))

2008-09-25 @ 20:29:50
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0