Nästan ångest

Ja, jag får nästan ångest när jag inte uppdaterat på 2 dagar. Så det är bäst att jag gör det tänkte jag.

Aftonen/Kvällen har spenderats med Parta. Alldeles för länge sen sist. Kvällens succe blev kakan vi bakade, KFUM-kakan, och jag undrar varför vi inte tog kort på den!? Den kommer iaf att bli en hit, och för att inte tala om dyr! Kvällens skratt fick vi när vi inte kunde skruva upp en läskflaska. Jo, det är sant! Vi provade med allt. Hon vred och jag höll i. Med en handduk. Jag skar med en kniv där korkar brukar sitta fast (den här var typ limmad). Vi spolade den under varmvatten. Vi hade som nästan gett upp när Martina kom på idén att bita på den. Ni skulle ha sett glädjen när det kom ett psssschy! Då kunde vi sätta oss till bords och äta våran efterlängtade tacos som vi pratat om att äta i flera år (känns det som, i verkligheten kanske det bara är ett år). Sen for vi på årsmöte och blev berömda för våran fina kaka :) Och innan vi skiljdes åt besämde vi träff nästa torsdag, efter träningen. Gissa vad vi ska göra då! Det tror jag inte ni kan :P Vi ska ha pyjamasparty! Om ni vill komma så får ni inte det :}

I övrigt så har det väl inte hänt så mycket. Eller jo, det har införskaffats en till garderob till mig, så nu rymmer jag alla mina kläder på mitt rum, eller nästan iaf. Inser nu att jag egentligen inte behövde en till garderob, för om jag bara tog mod till mig och rensade bort det jag faktiskt inte använder (vilket säkert är 70-80% av allt i garderoberna), men det kan ju hända att jag får för mig att använda något av dom säkert 50 plaggen nån gång. Sjukt. Varför snör man bara inte? Den som kommer med ett vettigt svar på den frågan vinner en godispåse (valfri!).

Imorgon är det massagekurs för sista gången ( för den här gången i varje fall). Då ska vi kunna hela massagen utantill. Det tror jag inte att jag kan. Fast jag kan säkert det, för så svårt är det faktiskt inte. Det har varit väldigt dåligt med bokningar förresten. Så skärpning på den fronten! Fick en förfrågan idag (av min kära mor, iofs) men jag har ju nyligt kommit hem, och hon har hunnit gå och lägga sig så det blev det ingenting av. Vi har inte hittat någon bänk till ett rimligt pris än, som inte är så bred, så det ligger och vilar lite. Men jag kommer nog att få låna hem en bänk från jobbet, så då blir det kanske rent utav kul att massera hemma :)

Efter imorgon, eller torsdag rättare sagt, för fredag och lördag väntar jobb (jag vet, det blir inget av med Umeå då innan det på söndag blir cup där) ska jag ta tag i garderoben (annars blir nog min mamma tokig om det ska se ut som det gör på mitt rum just nu tills efter helgen) och jobbsökandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0