Björnliv önskas köpa!

Nacken är mycket bättre! Blir definitivt att fara på träningsmatch ikväll : )
Igår läste jag ut boken som jag nämnt tidigare och började på en ny. Äcklig heter den, Elin på mitt jobb tipsade om den, fast det hade hon inte behövt, för den stod redan i min bokhylla : ) Ska vara riktigt bra.
Sen har jag hängt upp två tavlor på min vägg. Jag gjorde inget mer med den första den där natten, målade bara den andra.

Sen, för det första är min chef typ lika svår att få tag på som kungen!
För det andra så har jag så dåligt samvete nu, Johanna du ska få dina pengar! Vi ses ju bara aldrig : (
Och för det tredje är det höst nu, nästan vinter. I måndags när jag gick ut och satte mig i bilen klockan 06.45 och skulle till jobbet var det nästan så att jag fällde en tår. FY FAN! Jag önskar att jag vore en björn. På sommaren trycker man i sig mat  och godsaker och bara lever livet, och sen sover man sig genom hela vintern.

Shuffle: The Concretes - Chosen One

Kommentarer
Postat av: Tessi

Och för det fjärde när kommer du till mig? :D

2008-09-03 @ 18:53:08
URL: http://theresegranlund.blogg.se/
Postat av: Linda

jag jobbar kväll på fredag =(

2008-09-03 @ 19:21:47
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0