Och god kväll

Dagen slutade med att jag tränat längre än vanligt, 17.45 - 20.45. Var inte alls lika drygt som jag trodde att det skulle vara, kändes som en vanlig 2-timmars träning. Det enda som känns drygt är att det går åt minst 4 timmar. Mig gör det iofs inte så mycket numera, tycker dock synd om er som har skola.
Dagen började med jobb, vilket gick bra, som vanligt alltså. Och där emellan har det inte hänt något alls, eller jo, jag åt mat.
Så det enda som blev som jag hade tänkt mig med dagen var att jag jobbade. Fick varken tag på chefen eller på mobilen :(

Nu känns livet lite smått hopplöst fram till och med på lördag, för då ska jag jobba igen och då är det länsdans på Scandic! Det blir nog kanonkul, 5/5 toasters alltså! :D Tills dess kommer jag nog bara att sitta på rumpan och låta dagarna passera känns det som, vilket vore helt meningslöst. Jag borde ta tag i mitt liv på något sätt. Men orka göra det?!

Shuffle: Alter Bridge - In Loving Memory

Kommentarer
Postat av: martajnah

ska inte du med till arvidsjaur ditt sär? :S

2008-09-02 @ 00:37:07
URL: http://martajnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0