Helg!

Helgen kom fort, kändes som den aldrig skulle komma där ett tag.
Igår for jag ner för att hämta telefonen som äntligen kommit. Lite jobbigt blev det när det visade sig att det inte var den jag ville ha. Då sket jag i det och for och spontan-köpte en ute på El-giganten, en röd, haha, ofta jag? Sen ringde jag lite spontant till Stina, så kvällen spenderades med henne nere i soffan, mys med chirre osv : ) Sen blev det ännu mer spontant när vi drog till Olles :P Så spontan har jag inte varit på ett tag, det var kul!

Sen hände det något annat kul igår också, chefen ringde ! Så nu blir det inskolning måndag, tisdag och onsdag : ) Råkade säga till en som var på dansen idag att jag ska komma och bli inskolad där hon bor, och OJ så glad hon blev. Ska bli skitkul, och förhoppningsvis resultera i mer jobb : )

Imorgon kommer Stina, Hanna och Johanna hit för ännu mera mys. Då ska vi jobba på våra fettlager : P
Mamma och Pappa är hos bekanta och har roligt, och min syster verkar också vara och glassa någonstans, så nu tror jag att jag ska ta och styra upp en film eller något så jag glömmer hur ensam jag är.

Kommentarer
Postat av: lillis

=)

2008-09-07 @ 19:44:32
Postat av: martajnah

vilken helg du missade!!! shit asså.. fina grejer att jag blir din tränare från nu iofs?! =D höhöhö DET är 5 av 5 toasters..!

2008-09-08 @ 09:56:56
URL: http://martajnah.blogg.se/
Postat av: Sandra

åh, jag vill också jobba på fettlagret med er!

2008-09-09 @ 18:34:13
URL: http://sandraholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0