Helg än en gång

Fy vad veckorna går fort nu för tiden. Jag hinner inte riktigt med känner jag. Ikväll blir det Party, länge sen sist (för att vara 19 år gammal). Jag ska åka in till stan vid halv nio och möta upp Stina vid Statoil. Tills dess sitter jag med min mamma vid köksbordet och dricker ett antal gånger fortare än henne. 
Sen är det inte säkert Hanna kör ikväll som det var tänk, (jag älskar dig lika mycket för det!) så om du vet någon som gör det, hör av dig till mig, jag vet inte hur jag tar mig hem annars.
Imorgon blir det som sagt färd mot Luleå för att heja på vårt kära lag. Får se sen vad som händer på kvällen för min del. Jag jobbar nämligen på söndag med start klockan 11. Så det blir till att kliva upp tidigt och ta sig in till stan och bussen som går tillbaka hem till Skellefteå klockan 07.50 tror jag.
Det löser sig, som det alltid gör.

Sen har jag ägnat några tankar åt Martina ikväll. Jag kom på hur mycket jag redan nu längtar till trästocks! För då vet jag att jag kommer att vara med dig! Det är en tradition nu förstår du : ) Sen tycker jag att jag vill vara med dig innan dess också. Hjälp mig att styra upp det!

Shuffle: Veronica maggio - 17 år

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack :) Nu blir det av, en gång för alla :P Veronica maggio är suverän förresten!

2008-09-20 @ 18:00:20
URL: http://enlitenida.blogspot.com
Postat av: martajnah

åhhh pempan! vi styr! fort som fan! du är ju så bra <3

2008-09-24 @ 21:58:54
URL: http://martajnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0