Gulgrönt och rödgult

Det är svårt att fördriva tiden. Finns egentligen massor man kan sysselsätta sig med, och massa borden. Men det känns som att jag bara sitter här, och att tiden tar myrsteg. Ändå så upptäckte jag alldeles nyss att träden utanför fönstret går i gula och röda nyanser, när hände det?
I min almanacka finns tre saker som är återkommande; träning, AIK:s matcher och olika tandläkarbesök. Allt eftersom skriver jag även in ett fåtal arbetspass, en vecka i stöten. Det känns som att jag är ganska duktig på att hitta på saker med vännerna, men det kanske inte är tillräckligt ofta, eller kanske inte tillräckligt kul för allt känns så monotont.

Nu ska jag rusa iväg till tandläkaren som jag ska vara hos 14.10

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad betyder monotont?



husdelare nr 4

2008-09-24 @ 10:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0