Full (film)rulle!

Å så kul! Tittade just igenom bilderna från cypern som hittat hem igen efter att ha varit spårlöst försvunna. Snyggt tjejer, ni är helt enkelt klockrena hela bunten : ) Nu längtar jag bara tills det blir min tur att låna USB-tjosan så att jag kan framkalla bilder och fylla albumet som jag köpte där nere :}
Jag har haft fullt upp de senaste dagarna med inskloning och jobb, vilket tydligt visat sig i bloggen. Och jag fortsätter jobba hela helgen. Sen nästa helg kommer jag, som det ser ut nu, att vara ledig! Då blir det förhoppningsvis Luleå med Hanna, och kanske Annelie!? :O
Imorgon är det "Höstfest" här som mamma valt att kalla det. Då ska jag ställa upp och vara skjutsen hem åt gästerna när jag slutat jobba. Så om någon behöver en chaufför till kvällen när jag likas ägnar den åt att vara det, call me ; )

Kommentarer
Postat av: Carro

Tjohej!

kommer du nästa helg? :D

2008-09-13 @ 17:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0