Åsså var det roliga slut för denna gången

Hade en jätterolig kväll i Luleå igår! Och fredagen var det inget fel på heller, förutom att jag trodde att jag tappat bort min jacka, tappade bort mitt kontokort och glömde väskan i Sannas bil så att jag trodde att jag slarvat bort den med.
Sen vill jag bara säga till Carro, igen, att jag lovar att komma tillbaka till Luleå, och då ska jag inte börja jobba klockan 11 i en annan stad dagen efter.
Det var tur att det inte var nästa nå folk på bussen så jag vågade lägga mig längst bak och försöka sova. Annars är det snudd på att jag kanske inte hade överlevt.
Sen den där matchen som vi såg, den hade jag inte tänkt säga så mycket om. Det var ba nå random lag, så det spelar inte så stor roll.

Helgens hata:
Killar som slår tjejer tills dom blöder!
Busschauförer som kör ryckigt när man försöker sova!

och älska:
Allt trevligt folk som faktiskt finns!
Att drickan på STUK är så billig!
Att 100-bussen gick att hoppa på vid Universitetet!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det var kul att träffa på dig i fredags :)

2008-09-22 @ 17:26:11
Postat av: Sandra

Jag kommer hem i helgen, hinner jag träffa dig möjligtvis på lördagkväll?=)

2008-09-22 @ 20:13:33
URL: http://sho0905.blogg.se/
Postat av: Carro

åh, kom hit snart igen :)

2008-09-28 @ 12:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0