Vi vann :)

Vi vann cupen! :) Det var ett tag sen, hade nästan glömt hur jobbigt det är när tidsschemat är så tajt. Men kul var det, och trevliga är dom, volleybollfolken :) Det enda tråkiga är att det i och med cupen inte blev nå "motions" ikväll, men det lever jag med.

Nu närmar sig pyjamaspartyt med stormsteg (eller kanske inte, hoppas tiden går fort tills det i alla fall)! Imorgon hämtar jag massagebänken efter det att jag varit hos tandis i stan. Det lär bli massaG hos Parta, men mer vet jag inte. Vi kanske bakar något :O Slipar på succékakan KFUM-kakan kanske :P Vi hittar på något. Eller det kanske vi inte behöver, vi har som kul ändå vi, jag och Partis! :)

Jag skrev visst fel förut. Det är inte alls tal om någon fest i helgen med Hanna. Det är helgen efter den. Tyckte det skulle vara så kul att jag omedvetet flyttade det närmare i tiden. Så jag får längta ett tag till. Men då tycker jag nästan att vi styr någonting annat, som är jättekul i helgen istället! Typ.. Åh Boda Borg! Om det ens finns kvar?! Så länge sen var det jag var där.

Nä, nu blir det att se några avsnitt, sen sängen. Har lagt mig alldeles försent senaste veckan. Det är bara onödigt.

Kommentarer
Postat av: martajnah

ja dig har man fan aldrig tråkigt med pempan, det är ett som är säkert!! =D jag längtar till pyjamaspartyt! wee!

2008-10-05 @ 21:14:41
URL: http://martajnah.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis sugar =)

2008-10-05 @ 22:29:16
URL: http://sho0905.blogg.se/
Postat av: linda

GRATTIS TILL VINSTEN=)

bara 83dagar kvar till annandagen ..;)

2008-10-05 @ 22:36:33
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0