Dunka mig röd och blå

Vi vann matchen idag, och det var inget mer med det. Bättre har vi spelat. Ändå synd att Hanna inte kunde pallra sig upp ur sängen imorse. Jag skyller på Johan, hehe :) Undra om du lever förresten, har inte hört ett ord ifrån dig sen vi skildes åt imorse.
Jag känner mig tom på ord. Har inget intressant att skriva om. Skulle kunna dra vad jag har gjort i helgen, men hur kul är det. Jag lägger in bilder, dom får tala lite för sig själva om helgen. Ursäkta att dom inte är vända, men det gick inte direkt, och jag orkade inte fixa det.





Och sista ordet för ikväll blir...  Lyssna! :)





Kommentarer
Postat av: Ronnie

det är väl det som är hela meningen med en blogg att skriva ointressanta saker och sedan ska nyfiket folk läsa det? ;)

2008-10-20 @ 08:03:30
Postat av: Anonym

lär dig vrida på bilderna..... högeklicka - vrid medvúrst.. inte svårt.

2008-10-21 @ 20:55:24
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0