Sophie Zelmani - Always You

Jag förstår att ni går och funderar över hur kul jag och Parta hade förra veckan på vårt pyjamasparty, och varför jag inte skrivit något om det! Det har jag inte gjort för det blev inte av då. Men imorgon smäller det! Då blir det stan under dagen, för en pyjamas måste införskaffas till Parta (jag har redan varit duktig och hittat en:} Sen blir det någon mat, träning, (typ x2 för min del :) och sen börjar det roliga. Får bara hoppas att vi inte är så trötta, utan orkar vara vakna ett tag :)
Sen på fredag ska vi ge KFUM-kakan ett försök, och den här gången kommer den bli perfekt (inte färgmässigt kanske, har inte riktigt löst det där vita än..)!

Har just fått veta av Linda att Sophie Selmani är på typ Sverigeturné för tillfället. Spelade tydligen i luleå ikväll.. lite surt. Men hon ska spela i Umeå den 30:e och Sundsvall dagen efter, så vi får se vad vi gör. Jag måste se henne, så om det inte blir Sundsvall med shopping, fest och hela fadderuttan på fredagen, så får det bli Umeå på en torsdag.



Nu ska jag se något avsnitt av Himym, sen krypa ner i sängen och ladda för imorgon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0