Jason Mraz - Slepp All Day

Det önskar jag att man kunde göra ibland, men alltid är det något.

Ingen fest denna helg, bara jobb och volley, känns bra :) Jag ska nästan sluta med det där, eller anställa någon som håller ögat på mig. För jag tror att anledningen till att det börjat gå över styr är att intaget är lika stort, men på halva tiden jämfört med förut. Nästa helg är det tal om fest, men det är lugnt, för då är det med Hanna, så då känner jag mig trygg :)

I övrigt så har jag inte så mycket att rapportera om. Men däremot har jag lite lästips om ni har lite att göra! Kolla i så fall in Lupums blogg. Ibland är han så sjuk att det är skrattretande, eller är det bara jag som tycker det?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Eller så är det för att jag inte är hemma?=)

2008-10-04 @ 16:45:12
URL: http://sho0905.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0