Jaymay - Sea Green, See Blue

Efter kvällens träning gick jag och Martina på bio. Vid ett tillfälle hade vi jättekul och därmed jätteont i våra magar (eller, jag hade det i alla fall) så kul var det :)



Nu står massagebänken i hallen också, den hämtades innan träningen idag. Så imorgon blir det nog garanterat till att massera mamma. Imorgon blir det även att åka på föreläsning (eller vad det nu kallas) med Annika Dahlqvist i Sikeå. För er som inte vet vem det är, så är hon en väldigt viktig förespråkare för LCHF (och för er som inte vet vad det är, ja... stackars er ;) Det är jag och mamma som åker. Är någon sugen på att följa med, ring! Eller skicka ett sms! Hör av dig helt enkelt, du ryms i bilen!



Och vet ni mer vad som händer imorgon!? Nya Norran kommer! Ska bli jätttespännande! (Det kanske det inte är, men att läsa Norran har blivit en stor del av min dag nu för tiden. Så jo, det är ändå lite spännande :P)
Nu ska jag kila i säng, så det blir imorgon fort! :)


Kommentarer
Postat av: martajnah

höhö hilarious : D : D btw, du stavar konstigt : D både gock och vad heter jag?!

2008-10-08 @ 08:28:32
URL: http://martajnah.blogg.se/
Postat av: isabelle

jag tycker att nya norran såg jättegammeldags ut ju...booring;)

2008-10-08 @ 23:26:39
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0