Summary

Jag vet inte vaed jag har gjort som har tagit upp min tid, eller jo, kanske. I fredags efter jobbet for jag direkt till Martina och tillsammans försökte vi baka KFUM-kakan (som jag sedan bakade igen på lördag efter jobbet eftersom det blev en skorpa och inte en kaka). Efter det spelade vi sällskapsspel, i sällskap med Viktor (som jag inte vet om han stavar med k eller c?) och hans kompis Tobias. Jag och Martina konstaterade att det är jätteroligt och frågade oss själva varför man inte gör det oftare!?

Sen har jag hunnit bli sjuk i helgen också. Mindre roligt. Känns rätt hyfsat nu. Men kommer nog kännas värre imorgon när jag vaknar, det gör alltid det av någon anledning.

Idag har jag suttit på läktaren och tittat på matchen, istället för att sitta på bänken och se den. Vi vann, och det var huvudsaken. Kvällen har spenderats med Hanna framför bioduken, det blev Patrik 1,5 denna gång. Till skillnad från sällskapet med killar som satt bredvid oss tyckte jag att den var rolig. Dom tyckte nog mest att den var otäck, kan jag tänka mig.

Imorgon ska jag sätta mig under saxen, vilket jag gör alltför sällan, så det är nästan lite spännande :P

Sen, hur blir det med Sophie, Linda? Och om det inte blir på fredag, så måste vi styra upp den kvällen Parta!

Kommentarer
Postat av: martajnah

med c ; ) jag såg också patrik 1,5 ikväll!! men vi var på den tidigare .. det var nog inte du för då borde jag ju sett dig. jamen jag trodde vi sku styra fredag?! bestäm dig unga dam!!

2008-10-26 @ 23:59:52
URL: http://martajnah.blogg.se/
Postat av: isabelle

Jag vet, sorry..men det hände en fucking sak och jag fick inte gå ut igår=/ jag tänkte fara !

2008-10-27 @ 10:12:04
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0