Raderat

bloggen på blogger. Passagen blev det. Har legat lågt idag, på bloggfronten alltså. dagen ägnades åt att städa ur, beställa varor, och packa upp beställda varor i cafeterian. Jag vet inte om jag nämnde att jag inte saka jobba där. Fast nu känner jag att jag har skrivtit det förut, för jag ville svära om inLASade igen. Hur som helst så är jag långt ifrån klar, så jag ska dit imorgon också. Men då blir det att ta bussen ner till stan, för direkt jag är klar ska jag sätta mig på någon buss och åka till Umeå, och se Sophie Zelmani helt själv! Men jag sa att jag skulle dit, och det ska jag, fastän det inte känns sådär jätteball att sitta där själv. Jag skylle inte på någon annan (bara lite), för jag kan ju välja att inte fara.

Har för övrig fått jobb fre-lö, journatten, och det sög ju lite grann. Hade gärna fått vara lö-sö, eller någon annan dag. Men jag kunde ändå inte tacka nej. FÖRLÅT laget, men jag kände att min lön som jag kommer få i november kunde få vara någon tusenlapp högre än vad den annars varit. Men på lördag kväll är jag ledig, och då ska det göras någonting annat än att jobba, återstår att se vad.

Sen kan jag inte riktigt släppa tanken på Oskar känner jag. Såg en snubbe på stan idag sådär lite tvärt bara. Efterhand tänkte jag, var det där Oskar? Nä, det kan det ju inte ha varit. Men sen blev jag osäker iegn, så jag stoppade ut huvudet från Ck ut på gågatan, och konstaterade igen, att nej, det var nog inte han. En halvtimme senare blev jag osäker igen och skickade ett sms och frågade om han höll hus på stan, det gjorde han inte men hade nyligt gjort.
Så nu är det ju som jättespännande att få se dig Oskar, lite längre än i mindre än 1 sekund! Fast nu är jag förresten lite småputt på dig för att du kände igen mig (varför man nu inte skulle känna igen mig :P) men inte hälsade, eller nåt åt det hållet :( Så jag vill nog inte träffa dig tills det har gått över :P Jag är inte så långsint, så det har det gjort ungefär nu :)

over and out!

Kommentarer
Postat av: ooove

tur att du inte är långsint då :P

2008-10-30 @ 00:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0