Nyårslöfte

Fick alldeles nyss en idé. Den har jag delvis Isabelle att tacka för, det var hon som sa någonting som fick några tankar väckas hos mig som ledde till denna snilleblixt.
Jag går som och har den här bloggen över mitt samvete, som för det mesta inte är så bra, eftersom jag uppdaterar alldeles för sällan. För hela grejen med en blogg är i princip att man ska uppdatera den, och det skulle jag kunna vara bättre på. Men det är svårt att hitta någonting att skriva om, när det inte händer så mycket i ens liv.
Ibland önskar jag att jag hade skapat en blogg där jag aldrig hade avslöjat vem jag är. Istället för att skriva "idag har jag..." så hade man kunnat skriva om vad som helst. verkligen vad som helst. Massa tankar man har, som man inte vill dela med sig av så länge folk har ettt ansikte på tanken. Ni förstår nog vad man menar. Allting vill man inte berätta. Allting vill man inte diskutera. Men så länge ingen vet vem jag är, skulle det ju faktiskt gå bra.
Nu ska jag komma till saken. Jag har som tänkt det länge. Men nu ska jag verkligen ta tag i det! Och för att det ska bli av ska jag ta hjälp av bloggen, och av er som läser. Grejen är att jag måste börja ta kort. Det är skittråkigt att inte ha kort, på t.ex. studenten, som Isa nyss frågade efter.

Så låt oss nu leka att det är nyårs, öh, senast på fredag! Som nyårslöfte lovar jag att jag ska införskaffa i en kamera och börja ta kort!



Så om det inte börjar dyka upp några nytagna kort här på bloggen så måste ni tjata på mig! För jag ska hålla det här löftet, det blir så tråkigt annars om sisådär 50 år när man inte har några kort att visa för sina barnbarn. Då måste man hitta på annat att göra (typ baka, och det är ju jättetråkigt :P) Och för det andra blir det kanske lite roligare att läsa min blogg också.

Kommentarer
Postat av: isabelle

Toppen! go for it=)

2008-10-13 @ 23:14:10
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: linda

nej nofan ska soffan Z lira i just luläää ikväll.

love life

2008-10-15 @ 22:18:02
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0