Jobbigt situation

när folk kommenterar, men man kan inte svara på frågan, för dom har ingen blogg (eller liknande) :P

Det är också väldigt jobbigt att skriva CV och personligt brev. Ändå är det typ ingenting jämfört med läxor och arbeten som man måste skriva men inte vill. Jag skulle nog aldrig orka med skolan just nu känner jag. Men jag måste verkligen ta tag i situationen, för så här kan jag ju inte fortsätta leva. Jag har nästan lovat att om jag får jobb så ska jag flytta in hos en viss preson :) Det vore ju för himla kul. Jag får ha det i tanken när det känns olustigt.

Det var ett tag sen nu
Shuffle: The Perishers - When I Fall


Kommentarer
Postat av: martajnah

ja och jag tror en viss person väntar otåligt!! =D

2008-10-20 @ 16:41:21
URL: http://martajnah.blogg.se/
Postat av: Ronnie

Går alltid svara på frågan i din blogg... Att skaffa en blogg är som att skjuta sig i foten det är bara onödigt å jobbigt... Men att läsa andras kan juh var kul.... Ibland ;p

2008-10-20 @ 23:39:11
Postat av: Pempan

Du är inte dum du :P

Haha, tur att inte alla känner som du gör då, för det är precis som du säger, kul att folk har bloggar :)

2008-10-21 @ 00:27:09
URL: http://pempans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0