Jag skulle kunna sitta här hela natten

och se avsnitt efter avsnitt av How I Met Your Mother. Men jag har alldeles för få avsnitt kvar tills det inte finns några fler (än). Så jag måste lägga band på mig själv och dra ut på dom. Jag vet att jag inte kommer att lyckas med det, kommer säkert se alla 4 imorgon. Frågan är ju vad jag ska se under tiden. Det enda som ens kommer i närheten är Vänner, men ändå inte. Det var aldrig lika spännande som How I Met Ypur Mother är.
Har någon något bra tips på en kanonbra serie, som jag kan fylla ut mina kvällar med?

Imorgon ska jag besöka Balder och bli intervjuad till ett projektarbete. Vi ska inte prata om det roligaste jag har varit med om i mitt liv, men det ska nog gå bra.

Kommentarer
Postat av: Ronnie

Scrubs, burn notice, Eureka, Heroes, House, 2½ män, breaking bad... :)

Några gamla filmer du borde se, Mallrats, Chasing Amy, Clerks och Clerks 2 ;)

2008-10-21 @ 07:13:31
Postat av: Isabelle

Desperate housewives!!!

oc!!!!

2008-10-21 @ 22:40:32
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0