Härlig vinst idag

för vårat hockeylag, AIK, AIK, AIK AIK AIK, AIK, AIK å vi älskar Skellefteå :) Synd att jag inte kan gå oftare än vad jag gör, när jag har träning varje gång det är match på veckan. Men nästa lördag blir det hockey igen, mot Luleå, (och kanske någon flaska:) då tycker jag att vi kan ta och vinna!



Imorogn är det träningsmatch mot Rutin, och jag ska sitta och nöta sönder bänken (jag och Pinne ska typ spela kort, höhö), skitkul, NOT, med tanke på att hela dagen går åt till det. Men jag har ju som vanligt ändå inget bättre för mig!
Nästa helg blir det lite roligare, hockey osv. lördag och seriepremiär div.II mot C-laget. Det blir någonting det!

Nu ska jag toffla med mig själv. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0