Gott nytt år då!

Jag är så jävla värdelös. Glömde kameran igår innan jag for till Parta, så det blev inga kort. Och jag har då inte köpt någon kamera än, utan det var pappas jag syftade på. Men på självaste nyårs behöver man kanske inte uppfylla sitt nyårslöfte? Bara man gör det, så småningom :P Men som sagt, jag kan ju ändå börja ta kort, för det finns ju kameror i huset.



Hanna är på väg hit nu. Får se vad vi hittar på. Något blir det, mer eller mindre spännande, men ändå. Skönt att inte vara ensam! För övrigt så blir det ju då hockey med densamma + Johan med vänner imorgon, och efter det kan jag inte lova att jag tummar på nykterheten, fastän jag borde eftersom det på söndag är seripremiär i div. ll. Det blir kul, särskilt kul är att det är mot vårat C-lag. Det blir även kul att se om KFUM-kakan kommer bli något. Vi bakade en till idag nämligen! Tog inga kort på den denna gång heller, men ska försöka komma ihåg att göra det på söndag! :)

Ni kan ju om ni vill kolla in KFUM Skellefteå Volleybolls hemsida om ni har tid eller har lite att göra! Där kan det finnas intressanta eller spännande saker att läsa, vad vet jag ;)

Kommentarer
Postat av: isabelle

JAG VILLE JÄTTEGÄRNA FARA ikväll, men då dök de upp hinder på vägen:/ typ att jag måste plugga annars får jag ig i vartenda jävla ämne..mendu pempan, spela lite för mig vettja =D

2008-10-19 @ 18:09:03
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Räkna med mig nästa söndag!!:)

men du, va dåligt du är på att uppdatera bloggen..

2008-10-19 @ 22:32:47
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: Isabelle

du, glöm dröm. Va du och tränade:)?

2008-10-19 @ 23:07:38
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0