Namnlöst

Då var man hemkommen från Umeå, eller det var ju några timmar sen. Körde hem på en väg med snö på, det var desto längre sen. Jag vet att jag inte tycker om snö, alls, men ändå så är det jobbigare än vad jag kommer ihåg det varje år då snön kommer. Här i Skellefteå tror jag dock inte att det snöat något? 
Jag förstår att ni är huuur ivriga som helst (eller så inte) att få höra om gårkvällen med Sophie Zelmani, men jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det var väl som jag hade föreställt mig, 1,5 timme med schysst musik. Det blev iofs 2 timmar, eftersom publiken aldrig gav sig med klappandet och dom fick komma upp på scenen och köra några låtar till, två gånger. Det enda jag riktigt undrar över, och kanske är lite besviken över är hennes klädsel. Det såg ut som hon hade missuppfattat vilken dag Halloween var, för hon var klädd i något som mycket väl skulle fungera som spökoutfit. Sen var det chockerande hög medelålder, och kul med killgängen som var och såg henne.

Sitter på jobbet just nu och ska lägga mig på ett tag, och sen jobba några timmar imorgon. Efter det har jag inte riktigt bestämt mig vad som händer. Men som sagt, något blir det alltid. Söndag blir iaf en volley-dag, ska spendera den i A-torps sporthall. Under dagen är det Skellefteåserven, jag vet inte riktigt vad jag ska göra där, ska nog mest bara vara där och hjälpa till där det behövs. På kvällen får vi se om jag återvänder dit för att spela lite, känner mig piggare nu, fastän förkylningen nog stannar en vecka till.

Förresten så dog min mobil igår, och jag glömde att ta med mig laddaren, så den kommer det inte vara någon ström i förrän imorgon eftermiddag. Då vet ni, tänkte jag. Fast det är säkert ingen som upptäckt det ändå :P


Kommentarer
Postat av: martajnah

jo jag har märkt! för jag har skickat sms och frågat va du ska göra imorrnkväll, typ.

2008-11-01 @ 00:30:31
URL: http://martajnah.blogg.se/
Postat av: Isabelle

jag kommer på söndagkväll !:)

2008-11-01 @ 00:53:01
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Måste bara få svara att det blir jävligt mycket inlägg när man är uttråkad haha och jag förstår om du inte orkar läsa..för det står ändå inge intressant ;)

2008-11-02 @ 00:11:47
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0