Framsteg!

Blev väckt imorse av en skränig ringsignal som sjunger om AIK, inte det allra roligaste kanske. Men roligare var att jag var välkommen att skynda mig till Balder för att hoppa in i kiosken. Så idag var jag the new Nanna. Ganska kul faktiskt. Men sjukt vad mycket mackor dom där baldereleverna trycker i sig!

Det verkliga framsteget är att mitt CV och mitt personliga brev är färdigställda! Tack Torkel för hjälpen :)
Dessutom har jag sökt 3 jobb :]

Och, jag har inte sett något avsnitt av How I Met Your Mother ikväll, har helt enkelt inte haft tid. Nu ska jag avrunda här nere och gå och lägga mig istället. Jag lovade att vara beredd imorgon på att hoppa in och jobba om det skulle behövas, och i så fall skulle jag börja 7.45.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0