Bara tomten är vaken

Ja, nästan i alla fall. Jag vet inte vad jag gör. Jag borde sova, men jag måste inte, eftersom jag har ett så meningslöst liv just nu :P Enda tiden jag har att passa imorgon är 17.00 på KFUM för avfärd mot Norsjö för träningsmatch. Innan det borde jag väl förhoppningsvis hinna med att massera Martina som vi sagt. Ska försöka fixa så det kan ske på en bänk, det blir svårt, men det vore så mycket bättre. Dessförinnan ska jag ha städat upp rummet och jobba på jobbsökandet, som jag lovat mig själv.

Har tänk lägga upp ett urval av bilder från cypernresan ett tag nu. Bättre sent än aldrig :) Jag skyller delvis på ägarna till kamerorna (för att det inte har hänt för länge sen, på mig själv för att det inte har hänt sen jag fick bilderna). Men jag är grymt tacksam ändå, för jag gjorde det ju inte speciellt bra själv. Hur många kort tog jag, typ 10, max.
So here they come.

Blek och eländig på arlanda innan avfärdFramme på beachen!Redo för utgångMe and Lindie
Men kallt var det i vattnetAllihopa framför någon kyrka eller dyliktHaha, jag visste inte att jag var skelögd :PVid vattnetDet blev en del Skip-Bo spelande på balkongenOut on the streetsVi var bara tvungna!Together on the balconyBåttur. Härligaste bilden från hela resanDuktiga va? :)Sista måtiden. (jag vet att min bh syns, men wtf)Brun och eländig på flyget på väg mot svensk mark

Goodnight sweethearts ♥

Kommentarer
Postat av: denice

den första bilden var ju kanoners emelie!

representerar verkligen dig sweetiie

2008-10-02 @ 19:10:31
URL: http://deniicemarklund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åhh, take me back to the paradise cyprus ;)

2008-10-02 @ 20:22:29
URL: http://sho0905.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack pempan! du är en stjärna!

2008-10-02 @ 22:25:46
URL: http://martajnah.blogg.se/
Postat av: linda

MISS US, MISS YOU, MISS CYPRUS!





ps. jag gjorde inget speciellt.

var bara en sak jag fick veta av en :) hihi

2008-10-03 @ 22:10:14
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0