Världen gick under

lite idag för Martina när jag berättade för henne att Hello Saferide spelade i Umeå igår :(jag visste det inte förrän just innan jag sa det till henne): Det stod på en plansch på Anderstorp. Som vi gått förbi alldeles för många gånger utan att läsa på den. Undrar varför man inte gör det. För detta var om ett bivis på att det kan vara värt det. Om jag vetat detta tidigare hade jag inte tackat ja till att jobba fre-lö, utan istället stannat i Umeå tills igår. Men jag är inte så jätteledsen. Det kommer fler chanser. Dessutom har jag inte hunnit lyssna på deras senaste skiva än. Den glömde jag hos Martina strax efter det att jag köpt den. Så hon har lyssnat på den, och snart spelat sönder den, då måste den vara bra! :)


Bara för att göra det här inlägget lite roligare: Parta när hon är som tuffast, trästocks -06:



Mixvolleyn börjar om ganska precis två timmar. Jag vill nästan gå och byta om nu och sen fara. Vet inte riktigt hur jag ska fördriva tiden tills dess. Kanske påbörja en ny tavla! :)


Kommentarer
Postat av: Isabelle

lägg till mig på msn då och skicka musikmusikmusik=)

isa[email protected] > klaga inte på namnet, jag gjorde den i femman kanske ? hihi

2008-11-02 @ 22:23:00
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: Isabelle

huuh syns inte min kommentar:(

skrev iaf att lägg till mig på msn och skicka musikmusikmusik:)

isa[email protected]

2008-11-02 @ 22:47:22
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: martajnah

haha vafan, har du bilder från trästocks?! den där har jag typ aldrig sett förr, tokigt =D nu ska jag lyssna på hello saferide, peace ; )

2008-11-03 @ 10:55:17
URL: http://martajnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0