Rallybrud

Träffade Tessan ikväll, din lurifax! Se till att komma hem snart (jag kommer aldrig sluta tjata, så du vet)!



Därefter gick jag på bio (typ 3:e gången på 2 veckor!?) såg Rallybrudar, den dög, men rätt så förutsägbar. Jag önskar att jag vore en rallybrud, eller nåt i den stilen. Vet inte riktigt vad eller hur jag tänkte då, men det låter tufft.

Ibland tänker jag på hur jag ska kunna göra bloggen roligare. Kanske använda mig av klischéer, typ som "dagens outfit". Varje gång jag tänker det kommer jag fram till "fast varför?". Känns ganska meningslöst. Dessutom skulle jag ju måsta köpa nya kläder betydligt oftare än vad jag gör. För annars skulle plagg måsta börja återkomma efter någon veckag. Det vore ju trist. Fast det kanske är själva grejen med dagens outfit, att alltid visa någonting nytt?

Varför hör jag inga klagomål? Jag är ju rent ut sagt en sopa på att lägga ut bilder (och en ännu större på att ta bilder)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0